piątek, 22 czerwca 2012

po raz kolejny dziś. ;)

hej, hej. :D po raz kolejny dziś. tak mi się właśnie nudzi, więc postanowiłam coś tu nabazgrać. :) nie mogę doczekać się jutra, takie plany, że chocho. :D jutro USG mnie czeka. mam nadzieję, że nie jest mi nic poważnego, bo później chcemy z Monią jechać do dziewczyn. :D oby była ładna pogoda i oby baterie się naładowały, bo ja chcę kurcze zdjęcia! C: a poniedziałku to już wgl nie mogę się doczekać. :D jeeeeeeeeeeeju, mam nadzieję, że przekonacie Roksię. ♥ niby mam na kompie tyle zdjęć, a jakoś nie mam weny, żeby je przerobić. we wakacje Monia mnie zmobilizuje i spędzi ze mną kilka dni przy kompie, w celu przerobienia zdjęć, które chciałabym gdzieś opublikować. :D to nic, że stracą na czasie i tak je lubię. :D co jak co, ale zdjęcia to ja uwielbiam. :D ♥ jejejejejejejejej. koooooooooooooocham Je! ♥♥♥♥ Misiaki moje! :* nie wiem co by tu jeszcze nabazgrać. ;) może jakieś zdjęcie poszukam i szybko przerobie i tu wrzucę. więc chwila, chwila, chwila... ;)
ooo, znalazłam zdjęcia z sesji z Monią i Wiki. :D ♥♥

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeju, ale się z nimi namęczyłam! ;o no to teraz umyć włoski i spać, jutro USG i rano mogę tylko troszkę jedzonka. :cc Monia, jeszcze sobie zrobimy w ten week hot-dogi. :D:D czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść! :* czeczererecze! ♥

1 komentarz: