piątek, 22 czerwca 2012

hej, hej, hej! :*

Jeeeeeeeeeeeju! ♥ dziś poznałam mojego kuzynka Joachima. :D słodziaaaaaaaaak. ♥ dziś dodam kilka zdjęć, które są z różnych okazji. ;)
Wiki. ♥
Oliwcia. ♥
Marta i Szymon. Zakochańce! :D
Mrrr. ♥
Konstancja. ♥
Wika, Wiki, Monia.♥
Wiki, Monia, Wika. ♥
Konstancja. ♥
Ja i Oliwcia. ♥
Konstancja. ♥
Ja i Konstancja. ♥
Ja i Oliwcia. ♥
Monia i Wiki. ♥
Monia i Oliwia. ♥
Oliwia.♥
Konstancja. ♥
Jaa. :D

Monia.♥
Ja i Oliwcia. ♥
Mini Playback Show. :D
Roksia i Oliwcia! ♥
Wiki. ♥
Roksia urodzinowo dla Wiki! :D♥
Ja i Pati.♥
Ja. ;o


No więc zdjęcia są wspomnieniami. ♥ wracam codziennie zanim zasnę do przeszłości. kocham to.♥ tak jakoś sentymentalnie się zrobiło... ale co tam. czeeeeeeeeeeść! :*
Monia.♥ Wiki. ♥ Oliwia.♥ Roksia.♥











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz